Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Andersson - 8 juni 2008 10:34

Igår var jag och min familj + mina kuzzar och hjälpte farmor att flytta. Vi hade solen på våran sida där vi stog och tog in sakerna. Farmor skulle ju inte flytta till lägsta våningen utan den högst upp och det fanns ingen hiss utan bara en trappa som lutade väldigt mkt!  Fast det var ju bara 2 våningar men det var jobbigt hon hade ju över 500 tomtar som vi skulle bära upp också, det var jobbigt *PUH* fasst sedan kom Tommy på att vi kunde langa alla lådor så det stog två i trappen, en längst upp och en nedan för trappen och en i lastbilen. Undra hur många kallorier vi har brännt tillsammans för det rann svett om oss och så gick någon in och drack, då fick vi i trappan gå längre. Aja det var iaf en jätte fin 3:a farmor flyttade in i. :) Men det tyngsta famor hade var not den STORA matservicen och alla uppslagsböcker från A-Ö, det var väll bara 2 bokstöver i varje så det blev många böcker! Ne, nu ska jag nog gå och ta mig lite glass om vi har :)


L.A

Presentation

Omröstning

Har du badat ännu?
 Ja
 Nej
 Bara doppat tårna/händerna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards